London :)


London va super!
Men nu är jag tillbaks i verkligheten igen...
Mindre kul, men ändå helt ok att träffa mina underbara arbetskamrater igen :)
I London såg vi lite av "måste"-sevärdheterna, vi va på fotboll, Arsenal-Newcastle.
Wow, vilket tryck med 60 000 på läktarna! Det var en upplevelse!
På måndagskvällen var dfet Queen-musikalen som gällde och den var verkligen helt sjuuukt bra!
Det enda som va kasst var att den tog slut :(
Givetvis hann vi med en massa shopping också ;)
Till pappas, inte riktigt stora glädje ;) Men han hade en ängels tålamod, nästan hela tiden :P

Nu är det som sagt verkligheten som gäller igen.
Försöker landa i det, men London-resan va verkligen behövlig och i precis rätt stund.
Förra veckan slutade kaosartat och så mycket som jag grät onsdag och torsdag förra veckan kan jag inte komma på när jag gjorde senast. Tur att London kom på fredagen, annars vet jag inte hur jag orkat.
Men nu gäller det att försöka landa i verkligheten igen och att hålla sig över ytan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0