Orchid :)


Det var inte igår jag skrev här, men det har sina orsaker, skyller jag på i alla fall.
Hursomhelst idag så kände jag för att skriva lite, fick lite blogginspiration sådär plötsligt :)
Har liksom inte vetat riktigt vad jag ska skriva det senaste...

"Nån" sa till mig idag att jag är en orkidée, eller kanske det var som en orkidée jag va.
Men hur som så fäste jag mig vid det och tycker att det var vackert sagt. Verkligen fint och som att hon menade det. Jag tror hon bryr sig. Jag har kommit på att jag tycker uppriktigt mycket om denna "nån". :)

Dessutom har jag gungat högt och lyssnat noggrant på texten till Björn Afzelius låt Ikaros idag. Den är fin har jag kommit på. Jag ska försöka mig på att förstå texten till Alanis Morisettes låt Orchid också. Kanske handlar den om mig?


Kommentarer
Postat av: Anna

okej, seriöst, här har fröken mikaela inte skrivit på flera hundra tusen miljarder år, och när hon väl gör det, så nämner hon inte med ett endaste litet ord att det var min tvsoffa och mitt otroligt osociala tillstånd som gjorde att hon fann denna inspiration!! Vaddå försummad eller? ;)



<3 je t'aime

2010-07-07 @ 22:08:19
URL: http://myvietnam.se
Postat av: charlotte

J det kanske du är, du är ju vacker =)

Min nya blogg adress också..

hoppas allt gott =) pöss

2010-07-09 @ 08:54:19
URL: http://mylifecharlotte.blogg.se/
Postat av: Agnes

jag håller med denna "nån" du e verkligen kanon mickis!!<3

2010-08-21 @ 16:14:30
URL: http://loreentzoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0