Nyår?!


Ligger hemma med halsfluss sen i lördags :(
Börjar tack o lov bli lite bättre nu!
Blir till att sova, mysa med kissen och kolla film hela dagarna...
Hon håller mig sällskap :) Vi har nyss kikat på de två första avsnittet av julkalendern och även ett på Sunes jul :)
Snart är det sovtajm som gäller.
                              
Funderade mycket på Nyår igår innan jag somnade.
Jag tror inte jag gillar nyår... Det ska vara så "uppschåsat", som att det varje år ska bli den bästa kvällen på året, men så blir det ju aldrig...
Att tänka på nyår ger mig redan nu en massa ångest :(
Trots att jag tycker att "Grevinnan och betjänten" fortfarande är oerhört skrattframkallande, att fuskchampagne faktiskt är ganska så gott och att Jan Malmsjö, eller vem det nu är, mässar "Ring klocka, ring" på Tv från Stockholm.. Trots att jag faktiskt lyckats hålla nåt enstaka nyårslöfte, att alla räknar ner tillsammans och att det oftast blir lite party av det hela. Trots att fyrverkerier ibland kan va ganska mäktiga, när de inte smäller för högt, även om det är lite väl mkt onödiga pengar många slösar på dessa ofta spektakulära ting.

So, what's my problem?!

De två senaste åren har jag flytt landet och "trängt" mig på vänner i Frankrike och firat med dem.
I år ska jag förmodligen jobba innan och efter så kan nog inte åka...
Dessutom ser inte alla relationer likadana ut i år...
Hon som jag firat med de flesta åren av mitt liv ska resa till Barcelona över nyår.

Vad ska jag göra?

Ska jag fråga om jag får komma till skåne?
Ska jag fösöka hitta nån annan?
Ska jag va hemma med kissen?
Ska jag se till att bli sjuk lagom tills det är dags för herr Malmsjö att räkna ner på tv:n?
...eller ska jag...??? (Nej, den här tanken är för mörk för att ens tänkas högt, likaså nedtecknas...)
Vi slutar där och sätter punkt för idag. punkt.

What am I suppose to do?




lånad från: girltalk.se


Kommentarer
Postat av: Agnes

sv; jasså tycker du det? tack isåfall! :)

2010-12-14 @ 18:29:37
URL: http://loreentzoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0