Jiiiiiiiiieeehoooooooo!!!!


Jag fick idag reda på att jag klarat min första tenta ever!
Och det med god marginal dessutom :)
VG, hell yeah! ;)

Dessutom har gjort klart min anmälan till högskolan och hör och häpna,
i mitt huvud finns också en plan B :)

Så har jag också sökt ett jobb, vart på föreläsning i skolan, träffat Anna på fm och Malin på em, my st och busat med Humlis och lite till - Inte illa för att va en vanlig tisdag alltså!!

Denna veckan är det massor med skola och sen åker vi ju på träningsläger till Halmstad på torsdag-söndag,
vilket ska bli jättekul! :)

Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Grattis grattis, bra jobbat =)

2010-04-08 @ 17:00:41
URL: http://charlottegraneklev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0