Host..host..!!

Hemkommen, okej sen fem dar tillbaka då, efter en toppenhelg i Halmstad (nåja stax utanför) tillsammans med bästa tjejorna! Som vanligt blev det en alldeles tokigt underbar helg med många skratt och mycket skoj :)
Massa pass på både gräs, och i sandlåda?! blev det. Lite löpning, lek o bus, tävlingar, bad i badtunna och såklart en massa tjöt hann vi också med!
Vi i stuga sju, den bästa såklart! :) ,  gick också ständigt runt och trallade på bamse-melodin, men det är en annan historia!
Tack tjejor, och tränarteamet för en fantastiskt rolig träningshelg & för all träningsvärk ;) 

Tyvärr så, klen som jag är, klarade jag inte riktigt av helgen, eller kanske var det att komma hem?! För när måndan kom var jag mycket riktigt vrålförkyld, trots att det bara vait lite morgonhosta lördag och söndag...
Skola och grupparbete och herrejösses vad jobbigt det var att orka tänka med huvudet fullt av bomull... Men skam den som ger sig! Vi blev till och med klara med grupparbetet! Fy f*n vad vi är bra! 
Därefter var det film och mys hemma med Humlis som gällde tisdag, onsdag och halva torsdag. 
Igår em och idag har jag jobbat. Vart mycket ute, mm - vad det är uderbart med soligt härligt vårväder! :) 
Har fått ett lång-vik till nu på samma ställe som förut-
skönt att veta vart man ska på morgonen och bra att tjäna lite pengar :) 

MEN...

Nu är det slut på veckan, nu är det dags för fredagsmyyyyyyyys...... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0